Totaal aantal pageviews

donderdag 25 september 2014

Hallo allemaal ik ben Wincke en ben dol op nagellakken.Ik laat jullie veel plaatjes zien en hoe ik met mijn werk bezig ben.Ik verkoop ook zelf mijn eigen nagellak o.a. pakketten van bijv. 6 st. voor 3,-.met de kleuren neon: geel, oranje, roze, paars, blauw en groen. Ik werk het liefste met potjes die dunne kwastjes hebben dan werk je wat nauwkeuriger.Ik verkoop ook nagellak potjes die dunne kwastjes hebben dat is een pakket van 3 potjes o.a. de kleuren aqua blauw, wit en  roze. 
Nu laat ik een paar foto's zien wat ik allemaal maak 




Dit plaatje is voor bijv. bruiloften.











En dit is een manicure waaronder alleen het lakken.  Deze foto's van allemaal nagels heb ik
zelf gemaakt kijk maar!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten